The hardest things in life is having words in your heart that you can't utter.

Thursday 7 February 2013

IDK :D



"IDK" means "I Don't Know" . . sure u all know it for ages right ? hehe . . so why i am mention it here ? becoz that's can describe how i am feeling now . . haha . . crazy huh?! ;p actually , im happy . . guess why ? i am meeting my boyfriend yesterday . . ohh i mean "Date" ! haha . .




well , i know everyone have their own date with their own boyfriend too . . so i guess u think i'm "kebaruan" or "jakun" right ? hehe . . this is not my first date with him , it's not like i've never date with him before , its just my first date for this semester break . . hahaha . . it's been 4 years now , but sometimes , i still nervous every time i'm gonna meet him . . macam "Dalam Hati Ada Taman" kn ? ne bkn sbrg taman ne taman yg ada jual besi2 bkarat . . yala , jiwang bkarat sgt hahaha . .

1st thing to do before start the date ~
SNAP !



hell yeah , the important thing to do is taking a picture hehe . .
ok the story begin . . .

haha kunun kn . . night before date , kami dua tidur lambat , like usual , tiap ari pn lambat tdr , paling awal jm3 ah tdur . . n yg amazing nya , c bf dpt bgn awl ok utk jln tnpa mngantuk , haha . . jm10 tepat dy suda smpi depan uma n mcm besa aku bru terhegeh hegeh maw pakai tudung . . wahahaa . . lepas salam my mum n mdengar bebelan my mum , aku pn trus blari keluar uma menuju ke tempat c bf parking keta . . dan kami pn memulakan perjalanan kami menuju ke centre point . . woww ayat sastera tuee . . hahaa . . awal kami smpi d centre point 2 , kedai2 pn baru maw buka . . haha tlampau jga semangat kami 2 kn . . pstu p beli tket wayang . . wayang kmi start jam 12.10 . . before wayang start , kami bdua pn berusaha utk mcri sesuap nasi . . wakakaa . .


again ?! sushi king ! haha . . like seriously i never get bored when its come to sushi king ~ haha . . cyan c boifie , dr x pndai mkn sushi skg pn jdy hantu sushi da like me . . hehe . . love u ! ;p maw pecah perut kami dua ekor makan sushi . . order macam 10 org yang makan , baru dua2 jenis cepat kenyang . . naa the only solution , take away laa yg lain 2 . . wahahaa . . btl2 mbazir taw . . huhu . . lepas tgk wayang , kami berdua xda hala tuju . . macam besa . . macam ne la kejadian kami dua ne law jumpa . . haha . . xda kali ah pasangan macam kami . . then aku bwa dy p tanjung aru . . kami pn p perdana park . . d sana . . apa jak kami bole buat , lepaking n taking picture la apa lgi . . haha . . macam besa . . x lengkap if x ambil gambar . . well , gambar tu kn kenangan yang x dpt d ulang :)






sampai jak trus bgambar haha








hehe . . tula antara antara gambar kami bdua . . hehe . . ada banyaaakkkk , tpy xkan la nak masuk kn suma kn . . menyampah pla org tgk nanti . . pstu adala yang mngutuk nanti . . 'eleehh macam dia sorg jak yg ada bf' . . haha . . ragam manusia . . who knows right ? dr kita tlg topup dosa org lain , bgs kita elak . . hihi . . kunun . . macam la aku ne bagus sgt . . haha . . aku pn manusia biasa juga . . x sempurna macam manusia2 lain d muka bumi ne . . coz nobody perfect right ? :) ok peace


so entry sy kali ini adala kisah perjumpaan sy dgn mr boyfriend . . hihi . . LMAO ~ sorry if ada tkasar bahasa , t'broken english , mmg x terror pn typing english , tpy maw juga guna english , konon nya utk improve lg bahasa english 2 . . konon nyaa . . haha . . so broken pn broken la , yg penting aku bahagia . . haha . . yeah whatever la kn . . who care's . . ;p



hehe . . ada jak aku merepek kan setiap kali entry . . x apa laa . . yang penting aku happy . . kat blog ne la tempat aku meluang masa time cuti semester ne . . c boifie ? bussyyy memanjang dengan lepaking with his friends n memancing . . huhu . . aku ?? duk d uma , doing nothing macam orang x berapa nak betul . . kat blog ne jak la aku bole hilang kan part2 yg x betul dalam otak aku ne . . wahahaha . . dah la , nanti bertambah tambah merapu pla aku . .

last picture before i end . . . . .


okai guysss . . so longgg n gud night :)



0 comments: