The hardest things in life is having words in your heart that you can't utter.

Thursday 7 February 2013

"Setia Hujung Nyawa"


"Sinopsis: Mengisahkan kehidupan Zain yang berubah sekelip mata setelah ditinggalkan kekasihnya, Sofea, seminggu sebelum berlangsungnya majlis perkahwinan mereka. Demi menjaga maruah keluarga dari dicaci orang, ibu Zain iaitu Datin Adibah mengambil keputusan untuk menyatukan Zain dengan Ersalina yang merupakan anak gadis kepada rakannya, Puan Haliza.

Meskipun di pandangan mata kasar Datin Adibah pertolongan yang dihulurkan oleh Puan Haliza nampak mulia, namun hakikatnya Puan Haliza mempunyai agenda tersendiri apabila dia ingin menggunakan Zain sebagai pak sanggup untuk menutup dosa Ersalina yang kini sedang hamil anak luar nikah bekas kekasihnya."




cerita "SETIA HUJUNG NYAWA" ne mmg sweet . . sweet sgt . . ramai yang mnjadi emosi bila tgk cerita ne jam7mlm tv3 setiap hari isnin hingga khamis if im not mistaken , termasuk la kawan2 sy , pija lynn n mas . . mmg x pena missed pnya la drg tgk ceta ne . . n aku plak , tgk cerita ne d pertengahan jalan , itu pun tgk dgn drg ne la , n aku tgk pn kadang2 jak . . now bila aku kat uma , aku x tgk pn cerita tu n aku xtaw pn cerita 2 apa suda kejadiaanya . . hehe . .

ramai yang update kat fb pasal cerita ne . . d sana la aku taw pkembangan cerita ne . . konon nya c zain n el ok suda , pstu dy mengandung lg konon anak c zain . . ps2 c zain kemalangan la apala . . aku ne macam confius suda ne dgn cerita drama dy dgn novel dy . . haha . . bkn maw ckp aku bca novel dy , 2 mmg mustahil la kn . . tpy aku ada baca cket la sal novel dy d internet . . 2 yg mcm confius 2 apa yg jady sbnrnya haha . . n now dgr2 lagi cerita ne da nak abes kn . . msti peminat2 cerita ne sedih . . tpy xpa , kn ada kat internet , bole tgk byk kali if rasa nak tgk cerita 2 lg . . :)

aku curious jga la sal cerita ne . . nty la if ada masa aku tgk cerita ne dr awal sampai abes . . skrg ne pun aku tgh busy jga ne maw menghabis kn cerita2 korea aku n variety show drg hehe . . lupa daratan btl aku ne . . law kat uma xpena tgk channel lain slain 393 . . x pn aku tgk 701 . . ish apa suda maw jady sama aku ne . . huhu . . xtaw la x minat kot . . bkn la aku xpena tgk channel laen mcm tv3 tv4 kn . . 2 penipu la 2 law x pena tgk langsung , just jarang . . :) bkn maw temberang ok . . huhu . . lg pn aku ne mmg jarang tgk tv . . mmg d dalam bilik 24 jam mengadap laptop ipad telepon . . haa 2 jak la keja aku if d uma ne . . mcm x wujud pn ada aku ne law kat uma . . haha . .

oraittt~ 2 jak la entry kali ne . . aku bosan bha ne . . xtaw maw buat apa . . so update la blog . . dr haritu maw update tpy penyakit malaz ne asik melanda diri . . haahaa . .

mereka sgt sweet . . sama cantik sama hensom . . tpy aku lebih minat c ikram hehe


p/s:picture credit fb setia hujung nyawa





0 comments: